FAQ

Welke buitenfaciliteiten zijn er?
Wellness Ridderkerk beschikt over een groot dakterras waarop in de zomer een hapje of drankje kan worden genuttigd. Tevens hebben we een heerlijke buitenplaats met een buitenzwembad, whirlpool en finse saunacabine.

Welke sauna’s zijn er?
Wellness Ridderkerk beschikt over verschillende saunafaciliteiten.

Vanaf welke leeftijd zijn kinderen welkom?
Bij Wellness Ridderkerk geldt een minimumleeftijd. Kinderen vanaf 14 jaar zijn welkom uitsluitend onder begeleiding van een volwassene.

Is het dragen van badkleding toegestaan?
Het dragen van badkleding is bij Wellness Ridderkerk niet toegestaan. In het restaurant, de rustruimtes en op de terrassen is het dragen van een badjas en slippers echter verplicht.

Wat neem ik mee tijdens mijn bezoek?
Bij een bezoek aan Wellness Ridderkerk is gebruik van een badjas, badlakens (2 stuks) en slippers verplicht. U kunt deze huren bij de receptie of zelf meenemen.

Mag ik mijn mobiele telefoon gebruiken?
In verband met de privacy van andere gasten is het gebruik van mobiele telefoons en andere elektronische apparatuur verboden. U kunt waardevolle spullen tijdens uw bezoek bewaren in één van de lockers.

Is roken toegestaan?
Roken is enkel toegestaan op de aangegeven plaatsen op het dakterras.

Zijn eigen consumpties toegestaan?
Het is niet toegestaan zelf eten of drinken mee te nemen.

Kan ik mijn dieetwensen doorgeven in het restaurant?
Wij houden graag rekening met speciale dieetwensen. Geef alstublieft bij uw reservering aan welke dieetwensen u heeft.

Ik kom samen met mijn partner of vrienden naar de sauna. Kunnen wij samen een behandeling ondergaan?
Het is mogelijk om samen met een partner of vriend(in) een behandeling te ondergaan. Wel dient u dit vooraf aan te geven bij de boeking.

Zijn de faciliteiten rolstoeltoegankelijk?
Het pand van Wellness Ridderkerk is uitgerust met diverse trappen. Hierdoor is onze locatie helaas niet toegankelijk met rolstoel of voor gasten die slecht ter been zijn.

Is er een ruimte beschikbaar om te kolven?
Ja, er is een rustige, afgesloten ruimte beschikbaar om te kolven.

Welke cadeaubonnen kan ik inwisselen?
Uiteraard kunt u onze eigen Wellness Ridderkerk cadeaubon inwisselen. Daarnaast accepteren wij bonnen van VVV, Pluim, Gift4u. Let op de geldigheidsdatum.

Kan ik met een creditcard betalen?
Nee, het is bij Wellness Ridderkerk niet mogelijk met creditcard te betalen.

Kan ik mijn reservering annuleren?
Tot 24 uur van te voren kunt u uw reservering kosteloos annuleren. Bij het niet tijdig annuleren, wijzigen of verzetten van uw afspraak zijn wij genoodzaakt 50% van uw totale arrangement of behandeling(en) in rekening te brengen.

Waar kan ik parkeren?
U kunt gratis parkeren in de omgeving van Wellness Ridderkerk. Voor meer informatie over de parkeermogelijkheden kunt u contact opnemen met onze receptioniste.